13. 5. 2014

Cesta je cíl :)

Určitě si pamatujete na Tommyho, o kterém jsem se zde na blogu několikrát zmínila :)

Tak mám pro vás zásadní zprávu, Tomáš jede už 11. den na jednokolce kolem hranic ČR... Jestli mu vše vychází tak nějak podle plánu, měl by se dnes nacházet v okolí Orlických hor :)

Často jsem psala, že vás prosím o podporu, zprávu na jeho FB stránku nebo blog. Já sama jsem se ho snažila podpořit doprovodem na jedné z etap, která vedla od Opavy do mého rodného městečka na hranicích s Polskem ;)

Na trasu, kterou jsem s ním ujela se můžete mrknout zde http://cesta-je-cil.blogspot.cz/2014/05/9-den.html :)

Setkali jsme se asi 10 km před/za Opavou a po obědě, na který ho pozvala moje nejúžasnější maminka jsem Tommyho vyprovodila ještě kousek za město i s Tobim. Ten mi sice jednou vletěl pod kolo, protože jsem měla náhradní, dlouhé vodítko, ale naštěstí se to obešlo bez úrazů :-D

Pokud byste Tommyho chtěli někde doprovodit, kontaktujte na stránce O kolečko míň  Zbyňka Sobotku, který je s Tomášem v kontaktu, ať víte, kde se můžete potkat. Ve dvou se to lépe táhne a Tomášovi aspoň cesta rychleji uteče, když bude mít doprovod.

Tak šup, vydrhnout bicykly, oprášit helmy, zvednout zadky ze židlí a jedem! ;)

night.shine

Žádné komentáře:

Okomentovat