9. 11. 2013

Rituál


Je to asi poslední rok nebo rok a půl, co jsem si v Brně vytvořila sobotní rituál. Každé ráno jsem vstala, vzala Tobiho na procházku kolem JAMU, když bylo hezké počasí, šli jsme na Špilberk s balónkem. Potom jsem se vydala do pekárny, kde jsem nakoupila čerstvé pečivo (jejich královský tmavý chléb je vskutku královský), přišla domů, uvařila si kafe, nachystala snídani a pustila si jediný pořad, na který se snad pravidelně dívám - Drtivou porážku. Myslete si co chcete, ale pro mě to je jeden z největších relaxů týdne. Čerstvé a voňavé jídlo po procházce na čerstvém vzduchu, horká káva a ten pořad - to je moje chvíle, kdy jsem opravdu v pohodě, zahazuji veškeré problémy, které mám v životě, vypínám mozek a užívám si jídlo, bavím se u toho pořadu.

Po dlouhé době jsem nyní na 3 týdny v Praze - v kuse. Včera jsem večer v koupelně přemýšlela, že to bude po velmi dlouhé době, co ten svůj rituál nebudu moct vykonat a hodně mě to rozesmutnilo.Co mě ale ještě víc dostalo je to, že do té ekárny už si vlastně nezajdu ani po příjezdu domů. Už totiž v Brně nebydlím. asi mi některé věci dochází později, ale toto mě opravdu zaskočilo. Nepanikařím, ale mrzí mě to. Jsem člověk, který se nijak nefixuje na majetek, na věci, domy, byty, ale na zkušensoti a chvíle, při kterých je mi dobře. A jedna z těch chvíli je teď pryč a já si moc a moc přeju, aby u nás na vesnici byll v sobotu otevřený tenjediný obchůdeček, který tam máme a já tak budu moct trávit soboty stejně jako v Brně.

No, a varianta číslo 2 je ta, že si začnu péct o víkendu pečivo domácí - že by nový rituál a nová výzva v životě? :)

Smyslem tooto článku je jednoduché poselství. Neupínejte se na minulost. Berte změny ve vašem životě jako příjemnou výzvu a hledejte nové oblíbené chvíle, nová místa, poznávejte a objevujte.
K minulosti se vracejte jen pro hezké vzpomínky a netruchlete pro ně, buďte za ně vděční!


 


 night.shine



Žádné komentáře:

Okomentovat