3. 12. 2012

Minulý týden...


... jsem napsala test z organické chemie na 100/100 bodů...

Konečně jsem taky na plný počet bodů napsala jeden z mnoha testů v zoologii...

Opravila jsem si test ze svalů, abych následně na otázku: "Co víte a co mi povíte o močopohlavní soustavě samce?" Neřekla skoro nic. (Nesnáším močopohlavní soustavu)...

Byla jsem 2 víkendy po sobě v Brně a konečně byla s Tobim, který mě objímal ve spánku jako dítě...

Naštvala jsem se u seriálu The vampire diaries...

Tak jsem si díky mému milovanému muži šla spravit náladu na poslední díl Twilight...

Rozhodla jsem se, že bojkotuji nový film, na který jsem se tolik těšila... Hobit: Neočekávaná cesta



Zamilovala jsem se do písně Skyfall, kterou naprosto skvěle zazpívala Ewa Farna 

Znovu jsem byla celá nešťastná, že Bane nepřežil... (Tom Hardy je úžasný herec!!!!) 


http://instagram.com/thefirerises/

Konečně dělám v životě to, co mě baví, co mě naplňuje, co mě těší... 

Tento týden:
A začnu se dívat, díky mé milé kamarádce Daniele, na Supernatural... :o)

Co vy? Jaké máte plány? Co hezkého i nehezkého jste dělali v poslední době?

night.shine



Žádné komentáře:

Okomentovat