21. 5. 2013

Pláč ženy

Jsem žena...

Když pláču, neznamená to, že chci někoho vydírat. Znamená to, že je ve mně emoce, která se potřebuje projevit slzami.

Pláč nemusí nutně znamenat, že jsem smutná. Mohu být i dojatá, mohu být i šťastná.

Někdy pláču a sama nevím proč. 

Stejně jak se může vám mužům zdá protivné, že pláču a nevím proč, mně se zdá protivné, že se na to pořád dokola vyptáváte, i když už před položením otázky znáte odpověď.

Můj pláč někdy vyvolávají hormony. V tu chvíli je pro mě velmi těžké se ovládat, přetvařovat se...

Stejně tak, jako vás nebaví pozorovat mě při pláči, mě nebaví poslouchat ty hloupé řeči, které můj pláč komentují.

Když pláču, nerozčilujte se nade mnou. Jen můj pláč prodloužíte. Obejměte mě beze slova. Pomůže mi to víc, než konejšení a prázdné řeči.

Když se mnou sdílíte můj smích, proč je tak složité se mnou sdílet i můj pláč?


source

Mé slzy mě dělají silnější. Uvolňují emoce, které by mi ubližovaly a pláč mě tak dělá vyrovnanější...


Neodsuzujte a nepodceňujte můj pláč jen proto, že mu nerozumíte.

night.shine



2 komentáře:

  1. Krásně a citlivě napsáno. Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach... krátké a přesto všeříkající. Mohla bych to rovnou podepsat.

    OdpovědětVymazat