4. 3. 2013

Venčení pejsků - Praha, Brno

Chtěla bych si tady tak trošku zpropagovat svoji nabídku, pokud dovolíte. Protože musím něco jíst a peníze mi moc do kapes netečou :)
Proto pokud budete vědět o někom, kdo bude potřebovat venčit pejska hlavně v okolí Praha 8 a Praha 6, prosím, ať se mi ozve :) O víkendech jsem schopná venčit i hlídat pejsky také v Brně!

S pejsky to umím, mám zkušenosti nejen s vlastním pejskem, ale i s cizími. Takže u mě budou pejsci během procházek jako v bavlnce. Může se jednat jak o dlouhodobé venčení, kdy bych docházela venčit pravidelně nebo i jednorázové. Bydlím v pronájmu, kde nemohu hlídat pejsky, ale mohla bych hlídat u majitelů doma. Výpis TR bych si samozřejmě obstarala a součástí by byla smlouva, aby byli majitelé klidní a měli jistotu, že je nevykradu.

Co se týče ceny...
Projela jsem několik stránek na venčení a po úvaze jsem se rozhodla pro 100 kč/hod. na venčení/hlídání.
Při dlouhodobějším hlídání (např. půl dne, apod.) se na ceně domluvíme.

Pokud budete mít zájem, prosím, pište na mail ladynightshine.blogspot.cz@centrum.cz nebo do komentářů.

night.shine


Žádné komentáře:

Okomentovat