19. 2. 2013

The Inspiration

Poměrně nedávno jsem dostala od Janči Rábové nabídku, jestli bych nechtěla psát pro nově vznikající webzine, který se jmenuje The Inspiration. Podmínka psaní na tento internetový časopis byla v tom, že musím psát anglicky. I když můj psaný projev v angličtině není nijak slavný, přijala jsem, protože opakování je matka moudrosti a jak jinak bych si měla angličtinu osvěžovat a procvičovat než právě takto.

Na tyto stránky nepřispívám jen já, ale i další slečny. V nabídce můžete najít články na téma umění, hudby, krásy, fotografování a také přírody. Asi nemusím psát, do které rubriky přispívám svými články já ;)

Takže jestli si chcete přečíst zajímavé články, nápady a rozhovory, které mají za úkol jednu věc - inspirovat lidi - a také si chcete oprášit angličtinu, koukněte se sem: http://www.theinspiration.eu/


night.shine

1 komentář: