16. 2. 2013

Meditace

Na jaře roku 2012 jsem se zůčastnila semináře meditací, který se jmenuje Modrá alfa http://www.modraalfa.cz/

Hledala jsem velmi dlouho nějaký meditační seminář, ale žádný se mi nelíbil. Buď na mě špatně působil člověk, který seminář vedl nebo se mi nelíbily řeči v popisu seminářů. Meditovala jsem již předtím sama doma, ale nedařilo se mi dobře soustředit, proto jsem chtěla prožít aspoň jeden seminář pod odborným dohledem, abych potom meditace mohla doma rozvíjet a praktikovat sama doma.

Osud chtěl, abych si vybrala tento seminář, i když jsem nejprve nevěřila věcem, které má kurz v popisku.
Nevěřím ničemu, co si nevyzkouším (možná si říkáte, jak můžu být křesťanka, když Boha nikdo nikdy neviděl, jak můžu v něco takového věřit :-D - to je na dlouho :-D)

Přišla jsem na seminář, kde bylo asi 20 lidí. Seminář vede Petr Velechovský, který je velmi příjemný, klidný, vyrovnaný a také velmi vzdělaný. Pracuje s regresí, s meditacemi, vede lidi k vyrovnanosti, otevírá jim možnosti, které mají, jen na ně zapomněli. Já jsem potřebovala jen naučit meditovat, proto jsem popisku nedávala velkou váhu. Hladina alfa, vyšší Já, sebepoznání... Říkala jsem si, že to bude jen takové zpříjemnění, že se aspoň nebudu nudit. Nenudila jsem se, ani vteřinu. Petr je velmi vtipný, umí zajímavě vypravovat, pokud neví odpověď, přizná to bez vymýšlení. Donutí člověka zamyslet se. Musím vám říct, že jak skepticky jsem na seminář šla s tím, že žádnou nemoc na konci semináře nebudu umět rozpoznat (jak to naznačuje popis semináře), tak jsem odcházela s hlavou obrovskou k prasknutí a v ní mi neustále běhala otázka: "Jak je to možné?"

Dokázala jsem meditovat, navodit si stav alfa a u člověka, kterého jsem nikdy neviděla a o němž jsem věděla, jak se jmenuje, kolik má let a město, ve kterém bydlí, jsem dokázala v meditaci 100% diagnostikovat angínu. Potom dokázala má kolegyně diagnostikovat problémy s křečovými žílami u mojí maminky a astma u mého manžela. Bylo to opravdu neuvěřitelné, a kdybych to nezažila, nikdy bych tomu nevěřila.



zdroj obrázku

Od té doby jsem diagnotikovala již mnoho nemocí a snažím se tyto meditace praktikovat pro své uklidnění, pro odpočinek a také pro pomoc. Nejčastěji pomáhám zvířátkům v útulcích. Vidím na internetu pejska, který je nemocný nebo má problémy a jdu do meditace, diagnostikuji ho a pokud to jde, léčím. Člověk nepotřebuje nic. Jen musí objevit stav alfa, naučit se do něj vstoupit a pomocí svého vlastního programu si do hlavy vloží informaci, že umí diagnostikovat a vyléčit každou nemoc.

Stav alfa není nikomu cizí. Je to stav mozku, když něco děláte a děláte to tak automaticky, že vypnete. Jedete vlakem, autobusem a díváte se venku a potom máte pocit, že jste právě procitli, ale přitom jste celou dobu měli otevřené oči - to je stav alfa. Stav alfa zažíváte třeba při chůzi, kdy vás napadají ty nejlepší myšlenky a povídáte si "sami se sebou". To si nepovídáte většinou sami se sebou ale se svým vyšším Já, se svou duší. Stav alfa je také ta chvíle před usnutím, kdy vám občas škubne končetina, co vás ještě probudí :)

Vím, jak divně vám toto musí znít, ale věřte mi, že bych tady nikdy nepsala o ničem, co nemám ozkoušené, o čem bych nevěděla, že je to pravda. Nemusíte se do ničeho nutit, co se vám nebude chtít dělat, to nemusíte. Je jedno, jestli jste vyznavač nějakého náboženství, ateista, esoterik. V naší skupině byli lidé mnoha vyznání, různých zaměstnání a také národností. Nemusíte přijmout vše, o čem Petr povídá. Seminář je nastaven tak, že Petr mluví o svých poznatcích a je otevřen konverzaci. Což je v dnešní době velmi osvobozující.

Přednáška navíc není jen o meditacích. Petr nám povídal o mnoha velmi zajímavých věcech - o partnerství, lásce, zdraví, těhotenství o vztahu rodičů k dětem a obráceně, o stravování, o nemocech. Nejprve mě děsila představa, že budu ě dny po 12  hodinách sedět v místnosti, občas meditovat a potom poslouchat různá témata. Díky meditaci jsem ale nebyla vůbec unavená a celý víkend jsem si skvěle užila :) Během meditací několik lidí usnulo, Petr se jen usmíval a říkal, že se to může stát, protože stav alfa se odehrává těsně před usnutím, kdy mozek přechází do stavu theta a poté do stavu delta (hluboký spánek).

Je možné, že vám Petr v mnoha věcech otevře oči. Třeba jen v tom, že dokážete na konci semináře promluvit s vaší duší a dozvíte se věci, které o sobě víte, jen jste se jich báli. A věřte, že se k této meditaci budete vracet. Už jen kvůli pomoci druhým. Díky alfě jsem pomohla nejen lidem, ale i zvířatům. Ze začátku jsem přemýšlela, jak ozvláštnit poselství, proto jsem se v alfě vždy druhých lidí nebo zvířat ptala, co mám vzkázat lidem, kteří žádají o léčbu nebo poradu v alfa meditaci. Musím vám říct, že když jsem jednou přepisílala vzkaz pro moji kamarádku od jejího partnera, po chvíli ticha mi napsala, že má ze mě husí kůži, protože jsem přesně popsala to, co její přítel denně dělá a jak ji škádlí.

Nemusíte se bát, že by se tato meditace dala nějak negativně zneužít. Co uděláte zle druhému mnohonásobně se vám to vrátí. Pokud vyšlete kladnou energii, vrátí se vám mnohonásobně. Pokud vyšlete negativní, také se vám mnohonásobně vrátí.

Proto vám doporučuji tento seminář. Znalosti, které na tomto semináři získáte můžete potom používat jen pro sebe. Meditovat v alfě třeba po cestě do práce a budete odpočatí, plní energie. Nebo poté můžete pomáhat. Věnovat denně třeba hodinku času, vybrat si lidi nebo zvířata, kterým chcete pomoct a meditovat s nimi. Pomůžete jim a prospějete meditací sobě.

A kdybyste někdy potřebovali pomoct, můžete mi napsat. Ráda vám budu nápomocna. Pokud budu moct, pokusím se pomoct s vašim problémem, ať už bude psychický nebo fyzický. A kdybyste někdy chtěli pomoct s meditací, také mi můžete napsat. Poradím, jak meditovat, a když budete z Brna nebo z Prahy, můžeme se i sejít. Nemedituji jen v alfa meditacích, dělám mnoho meditací jak pro začátečníky, tak pro pokročilé. Neslíbím vám, že vás naučím meditace, které nás učil Petr, to je jeho práce :) Nebylo by to vůči němu fér, jsem jen žák, který se má ještě hodně co učit, proto bych si ani učit takové věci netroufla předávat dál. Ale základy meditací vás naučit můžu a vlmi ráda to udělám.

Tak klidně pište, nebojte se a nestyďte se. Můžete psát do komentářů, na mail ladynightshine.blogspot.cz@centrum.cz nebo se ozvěte na FB stránku.

Hezký víkend!

night.shine

1 komentář:

  1. Popisuješ to poutavě, jdu se kouknout na stránky Modrá alfa! Díky.

    OdpovědětVymazat