31. 1. 2013

Another day in my life :)


Dnešní den a jeho rekapitulace :)

Udělala jsem zkoušku z anatomie, uprostřed Brna jsem potkala čirou náhodou bratrance, i když jsem ani netušila, že je v Brně.

Asi 2 minuty potom mě jeden kluk požádal o nějakou korunku, nedala jsem.
Tak mě aspoň chtěl pozvat ne večeři, odmítla jsem.
Zeptal se mě, jestli mám přítele, tak jsem mu ukázala prstýnek, že mám manžela.
A on se mě zeptal, jestli je na mě hodný, tak jsem odpověděla, že nejhodnější.
Na to mi ten klučina pověděl, že jsem ho udělala nešťastným, že mě miluje celým srdcem, a že ho to srdce bude bolet určitě až do večera. Že si steskem vystřelí mozek z hlavy. Věřím, že vzhledem k tomu, kolik měl vypito, tak ho srdce přestalo bolet ve chvíli, kdy se ke mně otočil zády :)
Nejkrásnější moment přišel, když jsem se dozvěděla, že 11. března začne platit zákaz dovozu a prodeje kosmetiky testované na zvířatech :)

Nenudím se a možná díky bohu za to. Díky za stresové situace a zkoušky, které mě formují a posouvají dál, dělají ze mě lepšího člověka. A díky za ty překvapivé chvíle a krásné zprávy...

Život je krásný...

Jaký jste měli den vy?

night.shine

Žádné komentáře:

Okomentovat