27. 7. 2012

Ng Rogue

Ona je buddhistka, já jsem křesťanka - přesto jsme dokázaly debatovat bez náznaku pohrdání hodiny.

Ona je modelka, já jsem oplácánek - přesto jsem se díky její podpoře cítila jako královna.

Ona je rázná, já jsem uplakánek - přesto jsme se v náladách krásně doplňovaly.

Ukázala mi, že mít dítě je vlastně fajn, i když je to dřina.

Dokázala vylézt z nejhorších sraček a teď na ně už jen vzpomíná.

I když nemá odpověď na každou otázku, přizná to. I když nezná každou věc na světě, ráda naslouchá a nechá se poučit.

Na oplátku otevře své srdce a vydá z něj svou Pravdu.

Nemá potřebu opakovat cizí slova, nemá potřebu se opičit, nemá potřebu se vtírat, nemá potřebu být něčím stínem, protože je to osobnost.


Matka, přítelkyně, léčitelka, rádkyně... Ng Rogue...


2 komentáře: