28. 3. 2014

Pár novinek...

...aneb jak se mám :)

Začali jsme chodit na taneční mix - salsa, bachata, zouk, kizomba... Miluji tanec a netajím se tím :) Pro mě je to jeden z nějúžasnějších sportů na světě, kde se cítím svá. Vytvářím a udržuji si kondičku, učím se hýbat s tělem a cítím se žensky... Co se mé ženskosti týče, no. Já jsem takový trošku babochlap :-D V některých věcech jsem absolutně neženská (úklid, nákupy, koníčky, atd.), ale potom je zde má stránka, která se cítí tak dobře, když na parketu rozhýbu boky :-D Píšu to vše s nadsázkou, ale vy, kdo tancujete, asi víte, o čem píši.

Pokud nevíte, jak tance, které jsem zde popsala vypadají, tak se mrkněte na videa:



kizomba






bachata






a můj nejoblíbenější zouk :)
 

Od Ježíška jsem dostala tyč na pole dance, takže jsem trošku samá modřina, ale jsem moc ráda, že se aspoň takto můžu k pole dance vrátit. Peníze na kurzy nemám a tak cvičím doma :) Fotku nedám, na to jsem dítko stydlívé :)

Mám za sebou několik praxí ve škole... Jedna z nich byla manipulace a fixace hospodářských zvířat, kde jsem se naučila hodně zajímavého. Taky díky tomu si tak nějak začínám ujasňovat, co bych chtěla v budoucnu opravdu dělat.

Když to jde, zajezdím si na kole, s Tobiškem jdeme běhat nebo na procházku.

Minulý týden jsme si udělali krásný výlet na Pálavu, sice foukalo a spálila jsem si nos, ale bylo parádně!

Chystám se na týdenní praxi k vojákům. Heč! :-D

A jestli mi to vyjde, půjdu o prázdninách na praxi do olomoucké zoo... Vím, že by mnoho z vás s tímto asi nesouhlasilo, já naopak moc ráda nakouknu do "zákulisí" zoo a naučím se něco nového. Uvidím vše svýma očima a budu si tak moct vytvořit vlastní názor a pohled, který mi potom už nikdo nevezme.

night.shine



Žádné komentáře:

Okomentovat