10. 2. 2014

I'm awake I'm alive

Znáte ten pocit, když se vám nic nechce a zrovna se nacházíte v období, kdy toho máte nad hlavu?

Tak nějak vypadal můj leden a první dny v únoru.

Spánek, snídaně, Tobi, učení, Tobi, učení, jídlo, Tobi, učení, spánek... Nemít Tobiho, ani asi nevyjdu ven. Tohle zkouškové bylo tak náročné, že ještě chvíli a lezla bych po stěnách a okusovala omítku. Je pravda, že mi zkouškové začalo v lednu krásnou zkušeností, kdy jsem měla možnost pobýt v přítomnosti policejních psů a psovodů, ale příště už neudělám tu chybu, že tam pojedu během zkouškového. Ono se to nezdá, ale ztratit při 6 zkouškách týden ve zk. období, to nebylo v tomto semestru moudré rozhodnutí.

Nakonec jsem vše zvládla. Je ale pravda, že mě zkoušky obraly o dobrou náladu a přivodily mi žaludeční problémy takového rázu, že jsem málem šla dobrovolně do nemocnice.
Tímto bych chtěla vzkázat každému, kdo pomlouvá můj obor (označuje ho jako primitivní a jako "obor pro srandu", kdo má moji školu za trapnou hnojárnu, kde proleze každý), ať si to jde vyzkoušet. Možná, že stačí zmínit, že nás nastupovalo asi 120 a dnes nás na první přednášce bylo 40.
Brzy sepíšu nový článek, kde shrnu ukončený semestr. Dostávám docela hodně dotazů o studiu a vidím, že lidé čtou nejvíce právě ty články, ve kterých shrnuji jednotlivé semestry. Jsem ráda, že tak můžu někomu pomoct v rozhodování se při výběru školy.

V nadcházejícím semestru mě čeká obecná kynologie, chov psů, etologie psa a obávané a mnou obávané výpočetní metody. Jsem střevo na matematiku a vše kolem ní se točící, takže se už teď klepu a dnešní první přednáška a cvičení mi sebevědomí nezvětšily. Budu muset makat a snažit se, co to dá.

Po novém roce se to na internetu a mezi kamarády hemžilo předsevzetím do nového roku. Já si nikdy předsevzetí nedávám, jen mám takové maličkosti, které už dělám a chtěla bych je třeba upevnit. Jedna z těchto věcí je i to, že budu více studovat literaturu mého oboru. A musím říct, že se mi to daří. Během ledna jsem přečetla 2 knihy, obě v angličtině, a čekají mě další. Další maličkost je více pracovat s Tobim. Začali jsme s Tobiškem cvičit pomocí klikru. Baví nás to oba - Tobi se zabaví a já si procvičím mozkové závity během vypracovávání a zpětného posuzování mé metodiky. Je úžasné sledovat, jak se nám oběma daří a postupujeme vpřed :) Poslední taková maličkost je to, že bych na blogu chtěla pokračovat v informacích typu "věděli jste, že..." - jedná se o album, které mám na FB stránce blogu. Mám pocit, že právě díky studiu získávám informace, o které bych se chtěla podělit. Takže co mi čas dovolí, pokusím se vytvářet nové obrázky a vkládat je na net. Rozhodla jsem se tak, protože článek, který jsem napsala o chovu prasat, měl velkou odezvu a čtivost. Takže ne, nedělám to pro zvýšení návštěvnosti, ale proto, že vidím, že se to někomu líbí, a rád zjišťuje takové informace.

Pokud budete chtít informace typu "věděli jste, že..." o nějakém specifickém živočišném druhu nebo budete chtít článek podobný tomu, který jsem napsala o klecových chovech prasat, napište mi do komentářů, o která zvířata byste měli zájem.

night.shine

Žádné komentáře:

Okomentovat