5. 9. 2012

Móda...

Miluji metalovou a rockovou hudbu. Je to část mě. Prostě já a tato hudba patříme již od kolébky
k sobě :o)

Během svého vývoje jsem chodila celá v černém, počmáraný obličej, na každé tašce aspoň 10 nášivek s názvy mých oblíbených kapel (funny story > velmi vtipně se mi "vyplatila" nášivka kapely Iron Maiden v Paříži, kdy jsem se ocitla uprostřed "vyhnání turistů z Louveru", protože v té době byly nahlášeny bombové útoky. Na moji tašku náhle začal jeden z policistů ukazovat a cosi na mě ve francouzštině žvatlat.. Asi po minutě, co se mi opět zapnul mozek, jsem pochopila, že mi říká, že taky poslouchá Iron Maiden, a že mám dobrý hudební vkus ... A já už jsem tu tašku sundávala, že chce vidět obsah, jestli nejsem teroristka :-D ). A musím říct, že černá zůstala mou nejoblíbenější barvou dodnes. Není to tím, že to beru jako nějaký symbol, je to barva, ve které se cítím silnější.

Být metalistou, to ovšem neznamená "nemít vkus"... :) Hodně lidí odsuzuje metalisty, protože se (podle většiny) špatně oblékají, protože jsou "divní", protože jsou to satanisti... Samozřejmě, protože to, co lidé nechápou, to, čeho se bojí to se automaticky rovná něčemu špatnému.

Jsou mezi metalisty a rockery i takoví, kteří jsou fanatičtí, jsou to debílci, kteří místo hudby vytváří zvrácené medvědí blití (patent na toto přirovnání má moje maminka, jestli nevíte o čem mluvím, pusťte si toto video: Metal wedding ), mlátí do kytar, podpalují, co se dá, hlásají nenávist a různé podobné fackyhodné blbosti. Od takových ruce i uši pryč...

Normální rocker a metlouš je člověk, který chodí do školy nebo práce, doma si pustí oblíbené kapely, pokd nehraje ve své kapele :) V období prázdnin vymete spoustu festivalů a koncertů a jede tam hlavně proto, protože uvidí své známé, jednou za čas se pořádně vyřádí a hlavně si poslechne tu svou hudbu.

A i ti nejdivněji oblékaní lidi jsou taky jen lidi a kolikrát jsou příjemnější než nějací kravaťáčští trotlíci :-P

Nejsem ten typ, co odsuzuje člověka podle vzhledu. Jako promiňte, ale zachycovat na ulici nic netušící lidi, potom je zdrbnout, ještě se přitm rozohnit tak, že nejdu pro pi** a kur** daleko, to je opravdu podlost. Takovou kritiku, ať si každý strčí do zadnice a jde si po svých. Protože ona odvěká "pravda," že šaty dělají člověka, to je jeden z největších bullshitů, který ovládá mozky dnešní společnosti.

Na druhou stranu, líbí se mi, když se někdo hezky a zajímavě obleče. Ale i přesto, bych tady chtěla ukázat, že šaty nedělají člověka. Že nemůžete posuzovat člověka podle toho, jak se obléká... (Nyní konečně přichází vysvětlení nadpisu tohoto článku) ;o)

Chtěla bych vám představit slečnu Simone Simons :)


http://www.smoonstyle.com/2012/07/apples-and-plums.html
  
http://www.smoonstyle.com/2012/06/summer-shots.html



Vypadá jako křehounká dívenka, která se zajímá o módu, o styling... A ona se opravdu zajímá o módu, zajímá se o make up, líčí rockové zpěvačky na vystoupení. No, a mezitím si jezdí po světě jako leaderka holandské gothic metalové kapely Epica :)

Další fotka. Obyčejná turistka, řekli byste... Dotčené módní kritičky (dneska je každá, která má v šatníku sukni, módní kritička) by začaly vyjekávat - ona má tenisky! A podívejte na tu kabelku - ta kabelka má přezku! (Ano, trošku přeháním, ale nemůžu si to odpustit :-D )


http://www.facebook.com/tarjaofficial

Už vidím ty pomluvy, ty kritiky. Unavená matka, která o sebe nedbá, protože je líná, nezajímá se, je jí to jedno. A vite co? Je jí to jedno, protože když jde člověk prostě jen tak ven, proč by se měl ještě hodinu potom ,co je venku potit z toho, jestli ho náhodou někdo nevyfotí a nedá na nějakou úža kritickou stránku...

Na těch fotkách není unavená matka, ale další metalová zpěvačka - Tarja Turunen.

Bývalá členka skupiny Nightwish, dnes na sólové dráze :o)

http://images2.fanpop.com/images/polls/234000/234486_1242032748432_full.jpg
Chtěla bych napsat, jak jsem ji jednou psala, že módní blogerky obdivuji. Opravdu se ráda dívám na jejich fotky, protože některé mají orpavdu skvělý vkus a styl, který je jedinečný. A jejich zálibu podporuji a fandím jim. Na mé oblíbené blogerky se můžete mrknout v již dříve sepsaném článku http://ladynightshine.blogspot.cz/2012/03/modni-blogy.html

Komu však nefandím jsou podláci, kteří fotí lidi za jejich zády a potom ty fotky předhodí ostatním lidem, kteří nemají nic jiného na práci, než kritizovat lidi podle toho, jak jsou oblečení! Co je komu po oblečení jiných lidí? Proč nejdou ty vyhlášené kritičky za těmi lidmi a neřeknou jim to do očí? Proč se dnes všechny věci řeší bez lidí, kterých se to týká?


Vložím sem myšlenku, která vám možná bude připadat kýčovitě a jako ohrané klišé. Opravdu nezáleží, jak člověk vypadá zvenku, záleží na tom jaký je uvnit, jak se chová, co dělá.

A poznámka na konec. Taky nemám ráda, když na mě někdo špulí zadek, protože má malé kalhoty, taky moc nemusím ponožky v mužských sandálech a ponožky, které končí u kolen... Ale... Pak když vás takový ponožkář pustí sednout, když vás pustí v obchodě v dluohé řadě před sebe, protože vy máte jen jednu věc a on má 2, tak komu záleží na nějakých ponožkách?

Jste z mého článku naštvaní? Pusťte si Epicu ;-P

night.shine






9 komentářů:

  1. Jéé! Zdravím sestru metalistku!
    Dovoluji si prostestovat. Ne všechna medvědí blití, jak píšeš, šíří nenávist. Znám pár skupin, které se zaměřují apř. na germánské ságy nebo na přírodu. Kdybych to tu chtěl rozebírat podrobněji, byla by z toho zase slohovka :)
    Místo toho ti pošlu takový šikovný odkaz, kde najdeš víc informací
    http://www.karaoketexty.cz/uzivatel/mr-tommy-64541 \m/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky zdravím, bratře metalisto ;o)

      děkuji za odkaz :)

      Máš pravdu, ne každá taková kapela musí být hned špatná. Já jsem tím poukazovala jen opravdu na ty švédské nebo odkud byli. Ti opravdu vypalovali kostely, mezi sebou se snad postříleli... Magoři...

      A jinak parádní playlist! Mně tam chybí ještě heavy metal, ale Hammerfall.... Na těch jsem si vykřičela playlist s podpisy :-D

      Jezdíš na nějaké festivaly? :)

      Vymazat
    2. Nemáš zač.
      Náhodou, skandinávské kapely jsou dle mého názoru jedny z nejlepších. Třeba takoví švédští Amon Amarth... to je prostě ikona! Ale samozřejmě že existuje plno šílenců. To nepopírám.
      Tohle se nejlíp probírá někde u piva a ne v diskuzi na internetu :)

      Hammerfall. Kolik já mám doma triček s tímto nápisem :) Dneska už je ale neposlouchám. Album No sacrifice, no victory mě moc nenadchlo a Infected mě doslova šokovalo. To už prostě nejsou oni. Navíc bez Stefana už to není co bývalo...

      Ono to, že je to metal, nemusí hned znamenat, že se mi to líbí. Kladu velký důraz na texty a celkovou filozofii skupiny. V hudbě musí být emoce, hudba má něco vyjadřovat. Neměla by být tiskárnou na peníze... Zbožňuji alba, která vyprávějí nějaký příběh. V tomto směru můžu doporučit album First War of the World od skupiny Black Messiah (Německo), nebo album Weltendämmerung od skupiny Winterdome (taktéž Německo).
      Jak jsem řek, téma na dlouhé povídání :)

      Nemám rád davy. Tudíž mě na žádném fesťáku neuvidíš.

      Vymazat
    3. Já zbožňuji Nightwish, protože Tuomasovy texty jsou pro mě bájná a stále neprobádaná snová krajina, která mě při poslechu každé písně dokáže vrhnout mimo realitu :)

      Potom od dětství poslouchám R. J. Dia, Iron Maiden, miluji Ayreon (pokud neznáš, doporučuji CD The Human Equation a 01011001), Avantasii, Masterplan, Jornovu sólovou tvorbu, starší CD Evergrey.... Mohla bych tady sepisovat seznam a rozepisovat se také na několik stránek a stejně bych nebyla spokojená s tím, co jsem napsala, protože ten pocit, když hudbu poslouchám je opravdu tak jedinečný, že aby člověk pochopil, jak mi je úžasně, musel by být mnou :-D

      A mám pro tebe doporučení :) Já také nemám ráda davy, ve městě a tady v Praze kolikrát chytám stavy úzkosti, třeba když jdu metrem a sejdou se 2 naplněná metra a ti lidé vystoupí naráz a valí jak zbláznění kamsik do ztracena. Já většinou čekám, až se to vylidní a teprve potom si jdu svou cestou... Ale festival a hlavně rockový, to je o něčem jiném. Lidé tam si jsou rovní, jdeš a zastaví tě 60 letý Švéd, obejme tě, že je super, že taková mladá holka a poslouchá Iron Maiden. Lidé jsou přátelští,nezažila jsem rvačku, neviděla jsem zfetovaného člověka. Opilých je tam hodně, to ano :-D Ale 90% je tam pro tu hudbu :)

      Tak se zkus odhodlat a někdy na festival jet, když budete parta, bude to skvělé, to ti garantuji :)

      Já jsem minulý rok vytáhla na festival dokonce i moji maminku. Chtěly jsme vidět Tomáše Kluse, tak jsme si sebraly raneček, stan a vzrazily i s přítelkyní od bratra na fesťák... Sice jsme stavěly stan asi 2 hodiny, ale postavily :-D A večer nás začali přes stan otravovat nějací kluci, tak se do toho mamka pustila... Dopadlo to tak, že když jsme se ráno viděli, mamka si s nimi připila slivovicí a povídali jsme si asi 2 hodiny :)



      Vymazat
    4. Hmmm, slivovice :D
      O hudbě by se dal udělat celý blog a stejně by to bylo málo. Co mi opravdu pije krev tak naše (a nejen ty) rádia. To je hrůza. Furt dokola jedno a to samý. Teda abych někoho neurazil - nemám nic proti tomu, když někdo poslouchá něco jiného, naopak, jsem rád, páč jak by to tady pak vypadalo, žejo :-)

      Pak mě přímo fascinuje piáno
      http://www.youtube.com/watch?v=4d_rgioOQaE
      a taky, říkám tomu epická hudba, no prostě to co hraje v trailerech.
      http://www.youtube.com/watch?v=xHtnBnKcP_U
      Třeba Hans Zimmer odvádí opravdu skvělou práci :)

      Snažím se taky vytvářet vlastní hudbu, ale to je jen tak okrajově. V současné době dělám na jednom projektu. Tentokrát poprvé i s textem. Je to už více-méně hotové. Jen se to musí nazpívat. Jinak nějaké songy mám na svém kanále na YouTube. Zatím nejpovedenější je ta orchestrálka a pak taky instrumentálka jménem Vpřed! Jakožto filmař-amatér potřebuji nějakou tu hudbu a autorská práva si kupovat nehodlám :D

      To já raději jedu s bandou někam na výlet. Znáš CK Kudrna? S těma rád jezdívám na dovču :) Na fesťák fakt ne...

      Vymazat
    5. Já rádio neposlouchám :) Mám svoji mp3, kde si pravidelně obměnuji playlist a jsem nejspokojenější :)

      CK Kudrna, to mi vůbec nic neříká... Jéééé, tak filmař, skladatel, jednokolař.. Co ještě děláš a spíš vůbec někdy? :-D

      Já jsem taky dělala do hudby, pořádala jsem výchovné koncerty pro školy :) A dokonce jsem hrála v jednom studentském filmu, který vytvářela pro jeden předmět moje kamarádka, která studuje filmařskou školu ve Zlíně :)

      Takže taky strkám nos do mnoha odvětví.. Člověk má aspoň pocit, že vyzkoušel od každého něco a hlavně si plní sny :)

      Vymazat
    6. Tak já samozřejmě rádio taky neposlouchám. Taky mám stoletou mp3jku a cpu tam zrovna to na co mám chuť.

      Outdoorová cestovka v Brně. Vřele doporučuji. Minulý rok jsem s nima projel celou Černou Horu (ne tu za Brnem, myslím ten stát na Balkáně :D). Samozřejmě pěkně na kole. Nechat se vozit je vopruz... Dělám spoustu věcí a ještě o víc věcí se zajímám ;-)

      Hraješ na nějaký nástroj? No vidíš, hele :) Letos mám s kamarádem naplánovanou jednu grotesku. To bude zatím nejsložitější klip. Krávy, asi 5-6 lidí, kulisy, exteriéry, kostýmy - sám jsem zvědav jak to dopadne :D

      Přesně tak! Na druhou stranu jsou věci, které mě totálně nezajímají :)

      Je to rozhodně lepší než vysedávat v hospodě, hulit trávu nebo od rána do rána smrdět na Facebooku. Život je tam venku za oknem a ne za monitorem...

      Vymazat
    7. Tak hraju trošku na klavír, hrála jsem na kytaru a flétnu (samouk), chodila jsem necelé 2 roky na violoncello... To mi hodně chybí, protože to mě bavilo asi nejvíc. Ale odstěhovala jsem se do Brna a nebyl ani čas, ani finance...

      Tak to se těším na videoklip! Kdybys potřeboval nějak poradit nebo pomoct, dám ti kontakt na tu moji kamarádku ;)

      Jo, tak to já mám taky věci, o které bych ani okem nezavadila :-D

      Vymazat
    8. Orchestr v jedné osobě :)
      Já neumím ani noty! :D Všechno to "skládání" je metodou pokus/omyl...
      Vždycky jsem si chtěl vyzkoušet bicí. Ale naši by mě asi ukřižovali, kdybych do toho v poledne začal mlátit :D
      No jo, město člověka změní. Sám jsem to poznal na vlastní kůži.

      To mě těší. Ono těch klipů bude letos ještě požehnaně, uvidíš. Chystá se film ve stylu Akce Pálava, ale tentokrát z Třeboňska. Taky bude ten slibovaný seriál školy jízdy a mezi tím pár dalších blbinek. To by bylo super :) mám ale omezené zdroje a možnosti...

      Vymazat