30. 8. 2012

Cvičení :)

Jsem člověk, který neustále začíná cvičit. :) A po pár dnech vždycky cvičit přestanu, protože jsem líná jak lemra. Ale jsem taky člověk, který se nevzdává a proto jsem si řekla - DNES začínám cvičit nastálo! - a začala jsem. Poznala jsem, že když si řeknu hned, teď ady a včil - tak to jde lépe, než zítra, pozítří, až mě nebude bolet hlava a blá blá....

A můj cíl? Zpevnit si nohy a zadek, abych už nemusela fňukat, že nechci do plavek... A abych nemusela poslouchat, ale vypadáš dobře a podívej, tolik holek vypadá stejně a nic si z toho nedělají :-D Já nejsem "ta jiná holka". Já se sebou chci být spokojená a nechci se už zadýchávat na tom kopci na Špilase! A jak to vyjde, tak jedu příští rok na tuto akci Spartan Race :o) :-D Ano, jsem trošku praštěná...

A úplně nejradši bych se zase vrátila k pole dance, ale to tom zase někdy příště :)

Sportu zdar! :)

http://www.vegan-fighter.com/cz-vegan-galerie.html

1 komentář:

  1. Pole dance je úplně super, dneska jsem měla poslední hodinu kurzu, ale chci na sobě pracovat dál.

    OdpovědětVymazat