4. 4. 2012

Velikonoce bez krutosti...

Zkuste se zamyslet nad tou hloupou a nesmyslnou kauzou "drahá vejce". Je to jen mediálně rozpatlaný nesmysl, který odvádí pozornost od důležitých problémů této země. Pokud jsou vajíčka drahá, tak je nekupujte, nejezte!!! Jednoduché řešení... Námitky typu: ale tím se zdraží i pečivo a sladké.. bla bla.. Pečivo ani sladké nemusíte, bez toho se dá žít. Jezte ovoce a zeleninu a nebrblejte!!!

Většina vajec stejně pochází od nešťastných, po celý život v kleci zavřených slepiček, které nevidí sluneční světlo, necítí travičku pod nohami, nemají klid na snášení. (Ano, pokud slepička na dvorku chce snášet, zajde si na klidné místo v kurníku a snese v poklidu vajíčko.)



Pokud si chcete vajíčka dopřát, zajeďte si na venkov, tam vám vajíčka prodají levněji a ještě se můžete pomazlit s jejich slepičkami, podívat se jak to má vypadat - výběh, hrabkají si, mají klid na snášení, jsou šťastné...

Velikonoční pátek je dnem postu (alespoň pro křesťany)... I když nejste křesťané, zkuste se
i tak masa aspoň pro jeden den vzdát. Uvidíte, jak vám bude dobře, budete se cítit svěží, neunavení a ten pocit z toho, že jste 1 den nejedli mrtvolu? K nezaplacení, to vám povím...

Zamyslete se, jestli jsou vajíčka tak mega důležitá. Nereptejte, že jsou dražší, je to důsledek toho, že EU zakázala chov slepic ve stísněných klecích, takže se začaly vyrábět klece větší a tím vzrostly náklady. I tak jsou ty slepice v KLECI! Ve větší, to je pravda, ale jsou v kleci. Bez přístupu na čerstvý vzduch, pouze v umělém osvětlení. To je cena, kterou ony musí bez reptání a bez jiné možnosti (únik, výběr jiného místa), zaplatit. Vy naopak si můžete nebo nemusíte koupit vajíčka. To je problém, co?! Ani nevím, jestli se mi z toho chce smát nebo brečet. To jsou problémy ČR, které poslední měsíc zaplňují televizní noviny a přední stránky novin. Lidé umí být tak sobečtí a pokrytečtí!


Přečtěte si článek a podívejte se, kde slepice z velkochovu bydlí. Žádná výhra, co? :-(


Přeji vám a hlavně všem zvířátkům Velikonoce bez krutosti, alespoň na jeden den. Vám lidem přeji procitnutí a schopnost vidět a zamyslet se nad horšími věcmi, než jsou drahá vajíčka.



Příteli můj, za chvíli bude Velká noc. Od Tebe budou možná očekávat vajíčko, ode mě život...
zdroj: Inspirováni srdcem


Vaše night.shine

2 komentáře:

  1. Ano, hlavně ta nejlevnější vejce, jedno odkud pocházejí. Proč se zajímat, jednoduší je zavřít oči. Jako kdyby člověk vejce k životu potřeboval, jako kdyby je musel mít každý den ke snídani. Jen ať stojí jedno vejce klidně i několikanásobek, když to bude mít za následek zlepšení života slepic. Samozřejmě to neřeší problém kohoutků atd. Jinak postění se je super věc, jen, že věřící můžou jíst rybu, to dle tradice, bible či čeho - nejsem věřící - není maso. Takže z bláta do louže :-(

    Díky za tvoje články, v tomhle světě je člověk vděčný za každou spřízněnou duši...

    OdpovědětVymazat
  2. je to z tradice, kdy ryby byly jídlem pro nejchudší vrstvy a maso (vepřové apod.) bylo pro bohatší... jinak taky nechápu.. dokud jsem ještě měla v jídelníčku jednou za čas rybu, všude jsem upozorňovala, že nejsem vegetarián, ale semivegetarián. a lidi nechápali, co je to za blbost.. ale nemohla jsem prostě o sobě říct, že jsem vegetariánka, když jsem jednou třeba za 3 měsíce měla rybu.. teď už to o sobě můžu říct, že jsem vegetarián a jsem na sebe hrdá :)

    já jsem taky šťastná za tvůj blog :) je super nacházet nové lidi se stejným záměrem, se stejnou ochotou a touhou pomáhat a informovat :)

    my jsme s manželem oba věřící, ale plánuji nachystat čočkovou polévku s mrkví :) ta zasytí je nachystaná bez utrpení :)

    OdpovědětVymazat