2. 4. 2012

Triny

Poslední dobou mě opustila spisovatelská múza.

Týden u nás byla naše Trinuška, abychom ji mohli povozit po všech možných klinikách a specializovaných veterinárních pracovištích v brně. Spala jsem za těch 6 dní asi 15 hodin...
A stejně se neví, co naší Trinušce je. Nechápu to, jsem zmatená, ale je to tak.

Sonografie v pořádku, oční vyšetření v pořádku, na magnetické resonanci je menší nález, neurologické vyšetření také není úplně v pořádku, ale... Diagnóza je stále nejasná. Ale my to nevzdáváme, jsme tu pořád pro ni.

Je to jako manická deprese. 3 dny běhá za balónkem, 2 dny kňučí, 2 dny chodí bez minuty spánku, 2 dny spí a jedeme od začátku. Nikdo neví, co se děje.

Tímto bych chtěla poděkovat všem slečnám, které mě během poslední doby tolik podržely. A hlavně Deni Vlkové, které se podívala na Trinčinu psychiku z pohledu alternativní léčby. Zatím Triny pomohla víc, než kdokoliv jiný.

Jsem zastáncem alternativní léčby a článek o tomto směru chystám. Jen nevím, kdy mě zase popadne psací období, aby to mělo hlavu a patu a nežvatlala bych a neplácala páté přes deváté.

Každého, kdo tyto řádky čte, prosím. Ve chvilce ticha, před spaním, během klidného večeru, pošlete pozitivní myšlenky a objetí naší Trince, ona to teď potřebuje jako sůl. Pošlete jí lásku, klid a pokoj do její rozhárané dušičky. Ona ví, že na to není sama, ale ať ví, že síly a energie máme pro ni všichni na rozdávání.



Vaše night.shine

3 komentáře:

  1. Myslím na vás... když už jsi u té alternativní medicíny, zkus se podívat na bachovy esence, dělají se i pro psy a mému psovi celkem pomohly... je ale pravda, že neměl takovéhle problémy :-(

    OdpovědětVymazat
  2. už jsem kontaktovla paní, kterou mi doporučili :) děkuji :) jen nevím, na co jí to teď vlastně dávat.. jestli třeba jen na uklidnění nebo na co vlastně... už jsem jí psala, budu jí tento týden volat, ať se domluvíme osobně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, ať je tvá beruška co nejdřív v pořádku...myslím na vás!

    OdpovědětVymazat